عِمران مامان عِمران مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

قسمتي از دلخوشي هاي من ....

روزاي اخر

1393/6/12 11:04
نویسنده : ماماني...
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزيزم 

امروز ٨ ماه و ٢١ روزه كه تو دل ماماني هستي ... اي جانم ١٨ روزه ديگه ميبينمت قند عسلم ...

 

از اول هفته پيادروي رو شروع كردم خيلي خسته ميشم ولي ب عشق اينكه تو رو زودتر و سالم ببينم همه سختيا رو تحمل ميكنم ... 

راستي اسمت رو هم قرار شد بذاريم "عمران" ... بابا علي انتخاب كرده ... دوست داري ؟؟؟ قشنگه؟ اميدوارم راضي باشي و خوشت بياد ...

اتاقت هم تقريبا اماده هست ... فقط بابايي بياد فرش اتاق هم پهن كنيم و كمدت بذاريم سر جاش .. 

ساك بيمارستان تو و خودم هم بستم فقط منتظر اومدن تو هستم 

ان شاالله مامان بزرگ ( مامان من) هم ١٧ شهريور مياد من ميرم خونه ماماني ب اميد خدا ... 

بابايي هم قراره ٢٢ شهريور بياد البته اگه تا اون موقع تو نيومده باشي بغلم ...

 

الان تازه دارم از بهداشت ميام صداي قلب قشنگت هم شنيدم ... 

 

ديشب درست نخوابيدم خيلي خوابم مياد تو هم طبق معمول الان خوابي فداي چشاي قشنگت بشم من ...

فعلا باي باي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)